Poradenství ohledně zdravého životního stylu:

- Alternativní směry se výživě

- Posílení zdraví

- Rozvoj osobnosti

- Motivace

- Životní styl

Zaměřujeme se na tyto typy tréninků:

  1. Cvičení s vlastní váhou těla
    • nejbezpečnější forma posilování, je člověku přirozené, proto by mu mělo být věnováno vždy alespoň pár minut denně
  2. Cardio trénink
    • neboli vytrvalostní (aerobní) trénink zlepšuje fyzičku, snižuje objem tělesného tuku a posiluje svaly, ale i fyzickou odolnost a imunitní systém
  3. Balanční trénink
    • rozvíjí silové a koordinační schopnosti, zlepšuje držení těla a formuje postavu
  4. Trénink pro těhotné
    • pomáhá udržet organismus budoucí maminky v co nejlepší fyzické a psychické kondici, obsahuje především rehabilitační prvky se zaměřením na nejvíce zatěžované partie, a to záda a pánevní dno
  5. Hubnutí po porodu
    • zaměřeno obzvlášť na posílení pánevního dna, coru těla, oslabených partií + zploštění bříška a  získání  kondice
  6. Kondiční trénink
    • vytváří předpoklady pro dosažení maximálního výkonu
  7. Funkční trénink (TRX, BOSU, Kettlebell's)
    • souhrnné cvičení, jež do činnosti zahrnuje maximální množství svalových skupin, a to tak, aby byly co nejvíce napodobeny běžné aktivity člověka
  8. Zdravotní (posilovací) trénink
    • zaměřuje se na nápravu špatného držení těla a odstraňuje bolesti, které je provázejí
  9. Strečink
    • neboli protahovací cvičení, je účinná metoda zvyšující celkovou hybnost i kloubní mobilitu, zlepšuje prokrvení svalů a látkovou výměnu
  10. SM Systém
    • SM = stabilizace + mobilizace páteře

    • vhodný při léčbě bolesti zad, skolióze páteře, výhřezu meziobratlové ploténky

Samozřejmě lze vše přizpůsobit přáním a potřebám klienta.